11 april 2017

Drunknar i skolarbeten

Igår var jag i skolan och skrev tent och planerade en presentation. På eftermiddagen mötte jag och Alex upp Fredrik och gick på café. Sedan kom vi hem till mig en sväng innan Fredrik måste åka tillbaka till militären. Det var en tid sen vi sågs sist så det var trevligt. 
Efter det träffade vi Alex bror och åt middag innan jag och Frida drog på träning klockan 19. Det var EasyStep och väldigt tungt denna gång då vi haft så lång paus. Efter träningen hälsade vi på Alex kompis och hennes hund Rocky som tidigare varit med på bloggen.
På kvällen jobbade jag på ett skolarbete och såg på Paradise Hotel och Skam.

Idag hade jag en ledig morgon som tillbringades med näsan i skolboken. På eftermiddagen hade jag engelska. Sedan jag kom hem har jag sett på Youtube-videor och jobbat på en engelska uppsats. Hela kvällen kommer gå åt till den.


Gårdagens kvällsmål i mitt nya fina smoothieglas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar