20 mars 2017

Smoothie bowl

Jag stannade hemma från skolan idag. Jag kände att jag behövde det och jag vill bli frisk så snabbt som möjligt. Jag kan inte förstå varför jag är sjuk hela tiden. Kanske det är något i min lägenhet, i skolan eller min dåliga kost?
Jag sov ut, åt en stor skål med smoothie (kände att jag behövde en vitaminboost), såg på serier (herregud, det sista avsnittet av The Vampire Diaries..) och Youtube-videor jag missat den senaste veckan, städade lite, lagat mat och gratulerade världens bästa mamma som fyller år idag.
Jag skall så småningom ta tag i några engelska uppgifter och sedan skall jag sy halarmärken.



Detta var så gott! Den innehåller en banan, en pressad apelsin, citron-vanilj saftsoppa, citronsaft, blåbär och hallon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar