26 mars 2017

Jag vill inte ha sommarlov

Igår kväll var jag och träffade Lina och catchade upp lite. Senare på kvällen körde jag till Ekenäs och träffade Alex och hans kompisar. Det var inte meningen att jag skulle ut men så blev det. Det blev ganska sent och i och med att klockan ändrade blev det inte många timmar sömn innan jag drog till jobbet före klockan 12.
Jag jobbade till klockan 16 och så åkte jag hem. Mormor, morfar och morbror var på besök.
Just nu sitter jag i bilen på väg till Åbo. En ny vecka drar igång igen och sommarlovet närmar sig med stora steg. För första gången någonsin vill jag inte ha sommarlov. Jag vill ju bo i Åbo.



Shoppingen från Teneriffa. Både skjortan och bombern är från Pull&Bear. Jag köpte även ett par snygga trosor och lite ätbart (som är slut, hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar