31 mars 2017

Ikea, ishockey och inlämningar

Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag. Jag har inte hittat mitt (Lottas) minneskort till min (Lottas) kamera och jag har haft fullt upp i skolan.
På tisdag var jag först i skolan i nio (jävla) timmar och på kvällen var jag och Alex till Ikea.

På onsdag var jag i skolan en tid och så jobbade jag och Cecilia på engelska presentationen hela eftermiddagen. På kvällen var jag på TPS-HIFK med några kompisar.

Igår stannade jag hemma från sociolingvistiken och jobbade på engelskan med Cecilia. På eftermiddagen hade vi presentationen och efter det stannade jag i skolan och sökte material till ett väldigt krävande arbete.
Jag skulle ha åkt till Pampas redan igår efter skolan men jag hade/har så mycket att göra i skolan just nu så jag tog bussen upp idag på morgonen istället.
Igår på kvällen redde jag upp och städade lägenheten. Jag sorterade papper och packade.

Idag på morgonen hoppade jag som sagt på Onnibus och åkte upp till Vasa. I den långa bussfärden jobbade jag på skolarbeten. Jag älskar att jobba i buss och tåg. Jag får så mycket gjort då.
Sedan jag kom till Vasa har jag ätit på Amarillo och varit på mellanfest. Snart skall vi ut.


Detta fick jag med mig hem från Ikea. Två fina smoothie-glas, ett ljus som doftar vaniljglass, en bioroskis, hårrullar och en ny skärbräda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar