15 februari 2017

Vårkänsla, vändag och bio

På måndag blev danskalektionen inställd så jag var hemma hela dagen.Jag och Alex gick på en solig promenad i Ruissalo. Våren är här!

Igår var jag i skolan från klockan 10-15. Efter skolan spenderade jag någon timme på stan. Jag hittade en jättesnygg vårig kappa (som jag letat efter) och ett par jeans. Ni skall få bild på kappan senare.
Skyndade mig sedan hem, sminkade mig och drog på dejt. Vi åt mat på Shamrock café och såg sedan La La Land på bio. Det var en riktigt bra film faktiskt!
Efter bion såg vi på Åbo ovanifrån. Åbo är en så himla fin stad. Jag älskar att bo här.
Natten tillbringades på en klubb.

Idag sov jag ut. På dagen jobbade jag på skolarbeten, såg på PH, duschade och åt middag. Nu skall jag fixa mig och sedan åka på bio igen.



Dessa fina rosor fick jag igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar