22 februari 2017

Skola över öronen och snöstorm

Igår hade jag en "lång" skoldag. Jag var trött och på dåligt humör hela dagen så jag orkade faktiskt inte göra någonting efter skolan. Jag hade antagligen för mycket stress över inlämningsuppgifter, tent och det muntliga provet. Då är det bästa att göra ingenting, trodde jag.

Idag hade jag det muntliga finska provet klockan 10:30 och jag klarade av det! Nu kan jag känna mig lättad. Där kammade jag hem två studiepoäng på en kvart, hehe. Efter provet hade jag norska och efter skolan åkte jag till Alex och tvättade kläder och städade (läs: diskade tre veckors disk, huoh).
Sedan dess har jag gått hem i snöstorm, duschat, rett upp min lägenhet, lagat mat och börjat på dagens ena inlämningsuppgift. Den andra gjorde jag klar redan tidigare i veckan.


Dagens väder


Dagens middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar