9 februari 2017

Lazer tag och throwback till Exeter

Igår på dagen var jag i skolan. Efter skolan kom jag hem och såg på Skam och åt lunch innan jag mötte upp blivande lärare och vänner för att besöka Megazone. Det var så himla kul att spela lazer tag! Mycket roligare än jag trodde det skulle vara.
Efter lazer tag:en satte vi oss på Brewdog i någon timme.
På kvällen var jag och Alex och skrinnade igen. Det kändes verkligen i benen at jag skrinnat två dagar i rad.

Idag var jag i skolan bara halva dagen. Jag fick en hemsk huvudvärk på grund av att mina bihålor är fulla med snor. Usch. Jag har blivit förkyld. Igen.
Jag åkte som sagt hem redan innan lunch och har bara legat i sängen och sett på serier och Youtube-videor sedan dess. Det är även kvällens planer.







Throwback till fina Exeter maj 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar