5 februari 2017

Besök, Room Escape och nya indredningsprylar

Igår på förmiddagen kom mina föräldrar och Lotta och hälsade på. Vi åt lunch på Fontana och klockan 15 hade vi en bokad tid på Room Escape. Trots att vi inte kunde ta ut oss från rummet var det riktigt kul. Jag älskar att använda hjärnan så mycket att det knakar.
Efter det gick vi på café och sedan kom vi hem till mig.
På kvällen gjorde jag ingenting speciellt men jag somnade väldigt väldigt sent.

Idag sov jag så länge jag kunde, åt morgonmål i sängen och såg på The Fantastic Beasts and where to find them, som äntligen finns på Dreamfilm. Jag har även jobbat på skolarbeten och fotat.

Hoppas ni har haft en bra söndag!


Bytte ut min Helsinki-tavla till en som passar in lite bättre. Denna är från Desenio.


Denna Hartwall-låda hämtade mamma och pappa igår. I love it!


En ny tvålpump från Duo-Living.


En snygg stenplatta från Duo-Living.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar