10 januari 2017

Instagrams best nine och besök hos frisören

Idag steg jag upp redan lite efter klockan 8. Klockan 9 hade jag tid hos frisören. Jag klippte bort de otroligt slitna topparna. Jag borde verkligen gå till frisören oftare än två gången om året, hehe.
Hon tyckte i alla fall att mitt hår var i bra skick (utöver topparna) på grund av balsammetoden som jag hållit på med i två år. Tänk att det redan gått två år sedan jag slutade använda schampo? Mitt hår mår såå mycket bättre av det.
Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Har mest bara legat inne och varit ute med hunden ett par gånger. Just nu ser jag på Youtube-videor.


Mina nio mest gillade bilder på Instagram år 2016

Då jag tog studenten // Hemma från Cypern, brun och fin i min nya klänning // Tallinn i början av året // Nya myströjan // Redo för glöggrundan // Julbilden // Två selfies // Lunchpaus i Köpenhamn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar