18 december 2016

Julshopping och pikkujoulut med jobbet

På fredag var jag ju till Helsingfors med mamma och pappa. Vi julshoppade och gick på café. Nedan får ni bilder på vad jag köpte.

Igår på morgonen sminkade jag mig och så åkte jag till jobbet på ett jobbmöte. Efter mötet satte jag mig i bilen med mina kollegor och åkte in till stan för att fira lilla jul. Vi åkte till Escape room. Det var en riktigt rolig upplevelse. Jag rekommenderar det för alla! Efter det åkte vi till Rosso i Kyrkslätt för att äta mat. Jag åt getostbroiler och chokladkaka. Det var supergott.
Senare på kvällen åkte jag och Lotta till Fredrik på förfest och sedan till Ekenäs på SamZimons event på Santa Fé. Vi var hemma redan klockan 02:30. Jag tycker inte det var så bra stämning men det var kul att träffa vännerna i alla fall.

Idag sov jag ut och duschade på morgonen. Klockan 15 började jag jobbet och kom precis hem. 
Snart skall jag ta itu med tentläsandet.


Jag smakade på Starbucks säsongsmak Fudge Hot Chocolate och mamma tog en annan säsongsmak, nämligen Toffe Nut Frappuchino. Båda var riktigt goda!

Ett par HIFK-vantar från Prisma


En ny fin festskjorta från Zara


En grå basic klänning från Zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar