14 december 2016

Jullov

Igår på morgonen tog jag mig till laboratoriet och tog några blodprov. Efter det gick jag till skolan och jobbade på några uppgifter innan jag hade en föreläsning klockan 13:30. Årets sista lektion/föreläsning!
Efter skolan gick jag in till stan och efter det åkte jag hem och lagade mat, jobbade på skoluppgifter, packade och diskade.
På kvällen åkte jag hem till Ingå. Jag har jullov nu. Eller nästan. Jag skall skriva en tent den 20:de men det är allt jag har kvar av höstterminen. Senare i december kommer ni få ett inlägg om vad jag tyckt om studierna, Åbo osv.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Har mest bara sett på Youtube-videor och tagit hand om hunden. Borsta och duscha och sånt, ni vet. Hudläkaren har ringt mig och vi gjorde ett par förändringar i medicineringen men mer om det i nästa akneinlägg.
Cecric, Mixu och lilla Aaron var även här på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar