6 december 2016

Fina Åbo

Igår steg jag upp i god tid, tog en dusch, lagade gröt till morgonmål och åkte till skolan till klockan 10. Efter skolan och en sväng på stan åkte jag hem och åt lunch medan jag såg på serier. 
På sena eftermiddagen mötte jag upp Erika och så gick vi på café för att umgås och för att studera.
Efter café-besöket gick jag längs med ån och knäppte några bilder. Det är ju så fint på vintern och kring jul. En massa jullampor överallt. Jag gillar det!

Idag har jag sovit ut. Jag sov ikapp min sömnförlust från veckoslutet, hehe. Hela förmiddagen och för mycket av eftermiddagen gick åt till att bara ligga i sängen och se på serier och film.
Senare på eftermiddgen tog jag sedan itu med mina skoluppgifter och lagade middag.
Nu skall jag fortsätta med skoluppgifterna. Jag önskar jag hade mer motivation dock. Jag har så svårt att ta tag i saker jag inte har någon motivation för.

Glad självstädighetsdag allihopa!



På café Fontana




Fina Åbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar