12 november 2016

Tjejmiddag och drömpaletten

Igår var jag till skolan för en onödig 25 minuters lektion. På eftermiddagen gick jag omkring på stan och så hoppade jag på tåget till Karis.
I Karis mötte jag och Lotta upp flickorna för en födelsedagsmiddag på KW. Det var riktigt gott och riktigt trevligt att ses igen.

Idag sov jag ut och så tog jag itu med en bokrecension. På eftermiddagen skjutsade jag pappa och hans kompis till Lojo.
Sedan dess har jag skrivit klart min recension, fixat mig och just nu sitter jag hos Lina och bara umgås och äter chips. 



En ny produkt i min Real Techniques-samling. En highlighter borste från Sokos.




Igår då jag gick omkring på stan och såg att Sokos hade 20% rabatt på alla produkter kunde jag inte låta bli att köpa drömpaletten. Jag har suktat efter denna så länge. Färgerna är magiska. En blandning av skimriga och matta ögonskuggor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar