26 november 2016

Saker ni kanske inte visste (om mig)

1. Jag är perfektionist och kan bli riktigt irriterad på mig själv ibland på grund av det. 

2. Jag har börjat lyssna på finsk musik mer och mer det senaste året. Förr hatade jag finsk musik, nu älskar jag den.

3. Jag har inte druckit en droppe alkohol på nästan tre månader! Stolt.

4. Jag vill/ska flytta närmare stan (Åbo). Jag bor bara 2,7 km från stan och 4 km från skolan men avståndet orsakar problem på vintern och sena utekvällar.

5. Jag har dåligt samvete över att jag inte har möjlighet att träffa mina närmaste släktingar så ofta som jag vill på grund av att jag har flyttat.

6. Jag är väldigt dålig på att ha dåliga relationer med människor. Jag hatar att vara osams och att plötsligt bryta kontakten med någon. Eller att låta någon gå. Därför kan jag framstå irriterande och påträngande, hehe.

7. Jag älskar smink. Under det senaste året har mina sminkkunskaper gått från 0 till 100.

8. Jag skrev mitt första blogginlägg den 24 juli år 2012. Många gamla inlägg är dock raderade då de var så pinsamma.

9. Jag lyssnar på musik åtminstone 3 timmar per dag. Jag vet inte vad jag skulle göra utan Spotify.

10. Detta inlägg är mitt mest lästa någonsin. Och jag undrar inte varför. Rubriken var riktigt lockande. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar