6 oktober 2016

Jag dog nästan

Igår gick hela dagen åt till att ligga på stranden.
På kvällen var vi till Ayia Napa. Vi shoppade lite, åt middag och var till en liten nöjespark mitt i stan.
Jag gjorde någonting jag aldrig trodde jag skulle våga göra. Jag åkte en Sling Shot. Vet ni inte vad det är kan ni kolla här. Jag dog nästan av rädsla innan den studsade 90 meter upp i luften men jag klarade det och adrenalinkicken efteråt var oslagbar. Jag älskar att utmana mig själv. Jag är en modig tjej. Vill ni se bevis på det är det bara att kolla min story på Snapchat. Videon är uppe till klockan 23. Ni vet ju redan vad jag heter där.

Här kommer bilder från igår. Längre ner får ni text och bilder från idag.


Jag har kommit igång med läsandet igen och jag måste säga att jag är så jävla glad att jag hittade denna bok. Den är guldvärd.


Ayia Napa



Middag på Levanata


Sling Shot - det coolaste jag någonsin gjort


Citron- och marsipanglass till efterrätt

I morse sov vi lite längre än vanligt eftersom det blev så sent igår. Klockan 09:30 var vi på stranden. Idag var det nog den hetaste och fuktigaste dagen hittills, men vi orkade faktiskt sola längre än vanligt. Vi låg på stranden till klockan 16. Emellan solandet åt vi Halloumi in Pitta till lunch och drack en choklad milkshake till efterrätt. Mums.
Kvällen skall tillbringas på stan. Vi ska väl bara gå runt i butikerna och äta middag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar