19 oktober 2016

Födelsedagspresent till mig själv

Har inte bloggat på ett par dagar nu men det har egentligen inte hänt då mycket intressant. Jag har varit i skolan, jobbat på skolarbeten, blivit förkyld, druckit oberäkneligt många koppar te och Finrexin, spenderat tid på stan, skött läkarärenden, sett på en massa Youtube-videor, serier och filmer osv.

Igår hämtade jag ut mina nya skor från Stockmann. Ni som såg min önskelista såg att jag önskade mig dessa skor. Köpte dem dock som födelsedagspresent till mig själv, hehe.

Idag har jag skrivit ett finskaprov som jag tror gick riktigt bra. Det kändes i alla fall bra efteråt.
Efter det åt jag lunch på skolan och så pratade jag med min studiehandledare innan jag tog mig hem och lade mig och sov i en timme. Sedan städade jag lite i lägenheten och så åkte jag tillbaka till skolan för Att skriva för medier-kursen.
Jag blev just klar med middag så nu skall jag sätta mig i sängen, äta middag och se på Netflix. Bästa med att bo ensam - man får äta precis var som helst och precis vad som helst.



Finally ett par bra vinterskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar