22 augusti 2016

Sista sommarlovsveckan

Idag startade min sista sommarlovsvecka. Jag har sovit dåligt två nätter i rad så det var skönt att få sova bra inatt. Utekvällen på lördag var bra. Inte den bästa men bra.
Igår jobbade jag kvällstur. Man kan inte annat än älska kvällsturer på söndagar. Pengarna bara rullar in, haha.
Idag har jag nästan bara sett på AHS och tagit det lugnt. Jag kom precis hem från byn. Jag träffade först en person och sedan en väldigt trevlig person.

Nu skall jag se på AHS igen. Just nu består mitt liv av nästan bara serietittande. Jag fastnar så himla lätt för en serie. Eller kanske inte fastnar men jag kan liksom inte sluta kolla mitt i. Jag måste se en serie till slut.

I brist på bilder får ni min favorit låt just nu. Jag får sådan fest-feelis när jag lyssnar på denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar