25 augusti 2016

Mycket program och en throwback till Paris

Sedan jag skrev i förrgår har jag gjort lite ett och annat. Igår på morgonen fixade jag lite ett och annat ärende och så gick jag ner till byn för att vänta på Lotta som slutade jobbet klockan 12. Jag kom sedan hem och åt och så åkte jag till Esbo och handlade till lägenheten.
På kvällen var mormor och morfar här en stund och sedan fick jag besök av en trevlig person.

Idag skulle jag stiga upp 8-tiden och gå i duschen men jag orkade inte. Jag är så van vid att vakna 9-tiden att jag inte ens orkade stiga upp så sent som klockan 8. Min dygnsrytm suger just nu.
Idag har jag i varje fall varit på jobb från klockan 11-18. Jag tog en extra jobbtur. Vem vill inte tjäna lite extra pengar?
Efter jobbet blev det en promenad med Elin och Lotta.

Nu sitter jag på sängen och det känns som om min kropp dör. Jag är så slut i kroppen och knoppen.

I brist på bilder får ni några från fina Paris. Jag saknar den staden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar