4 juli 2016

Jag kommer sakna...

Jag vill aldrig att sommaren skall ta slut. Jag bryr mig inte om det är 30 grader varmt och sol eller om det är 10 grader varmt och regn för det är sommarkvällarna jag kommer sakna på hösten. Det är de spontana utekvällarna jag kommer sakna.
På lördag kväll ville jag göra någonting och det gjorde jag. Jag och några vänner träffades och bestämde oss för att bara umgås och åka till Mc Donald's för att vi var jävligt sugna på skräpmat, haha. Klockan 2 landade jag i sängen med ett leende på läpparna för att jag har de finaste vännerna i världen.

Igår var det söndag och jag jobbade. Jag brukar inte ha söndagsturer men igår hade jag faktiskt det.
På kvällen såg jag på serier. Jag skulle lägga mig tidigt men det blev ju inte riktigt så. Jag har somnat jättesent de senaste tre nätterna.

Idag sov jag ut och så kollade jag filmen Me before you medans jag åt morgonmål. Resten av dagen har jag sett på serier, städat mitt rum och hälsat på Cedric, Mixu och lilla pojken.



Dagens outfit: College - Abercrombie&Fitch (älskar den!) // Jeans - Zara // Stövlar - Hunters

Jag älskar regn för när det regnar får jag bära mina favoritstövlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar