12 juni 2016

Peanut Butter och Golden Oreos

Idag har jag varit ledig. Den lediga dagen har mestadels gått åt till att göra exakt ingenting nödvändigt. Våra grannar har varit här och grattat oss, jag har luggit ute i solen och nu skall jag på länk/promenad med Elin och Lotta. Slapp söndag med andra ord. Det är inte så ofta jag har ledigt men när jag har har jag ingenting att göra och jag blir rastlös. Det känns verkligen som om man slösar bort sommaren.



Peanut Butter Oreo - Jag älskar jordnötssmör men dessa kex var nog inte riktigt i min smak. De var inte så söta som man skulle kunna tro att de skulle vara. 2/5 poäng.

Golden Oreo - Riktigt goda kex som smakade som vanliga kex. Kan inte riktigt förklara den smaken men jag tror ni förstår vad jag menar. 4/5 poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar