1 juni 2016

Inför studenten

Så de senaste dagarna har varit proppfulla med program.
På måndag dag solade jag och så jobbade jag kvällstur från klockan 14:30-21:15. Trevligt med kvällsturer då man kan sola innan de börjar.

Igår, alltså på tisdagen, var jag på en jobbutfärd hela dagen. Vi åkte till några matbutiker i huvudstadsområdet och så bjöd jobbet på drinkar på Memphis och på middag i Bravuria i Helsingfors. Det var riktigt roligt att se andra butiker och att lära känna mina kollegor lite bättre. Jag hade en bra dag.

Idag har jag hjälpt till med studentfest förberedelser och så har jag förberett några blogginlägg.
Jag skulle blogga tidigare (vid 19 som jag alltid gör) men jag var på jobb och så glömde jag bort det.

Några viktiga saker som hör till studentdagen:

Lösögonfransar från Ardell och det bästa ögonfranslimmet som finns på marknaden. Från Punanaamio


 Två par strumpbyxor ifall det ena paret skulle gå sönder


Ett nudefärgat nagellack från H&M



Ett par bekväma klackar från Dinsko


Studentmössa från Wahlmans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar