9 juni 2016

HP

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. En av de sämsta på länge. Det beror mest på grund av mitt dåliga självförtroende som beror på min dåliga hud som beror på dåliga läkare och så vidare. För mig är det normalt att ha sådana här dagar då jag känner mig riktigt riktigt ful. Jag har börjat på ett till akne-inlägg men eftersom det inte har hänt så mycket gällande mina mediciner så får ni det senare i sommar.
Idag har jag varit hos en läkare och så har jag bara varit hemma. Jag har fotat och pysslat med datorn. Jag har även planerat nästa resa som går av stapeln om knappa tre veckor. Jag är så taggad! Ni som inte redan vet vart vi skall åka får veta när resan närmar sig.

Ps. Jag har fått en otroligt rolig nyhet idag!


I brist på bilder visar jag upp min nya dator. En HP Pavilion. Jag fick den i studentgåva och jag är såå nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar