28 maj 2016

Trött

Igår på dagen hade jag jobb. När jag kom hem somnade jag ute i solen och klockan 19 åkte jag till Lojo för att möta upp flickorna. Vi åt mat på Happy Joe's och det var riktigt gott. Efter middagen åkte vi till Aurlahti och tillbringade kvällen där. Jag var hemma 23-tiden.

Efter knappa fem timmars sömn jobbade jag morgontur från klockan 6-13 idag.
När jag kom hem åkte jag till Iso Omena med mamma och Lotta.
Just nu sitter jag hemma och bloggar.
Jag har på känn att jag kommer somna tidigt idag men det gör inget. Jag behöver all sömn jag kan få just nu.
Nu skall jag laga tacos och se på Harry Potter. Vi har sett flera HP-filmer denna vecka. De är ju faktiskt de bästa filmerna som någonsin gjorts.


Några mobilbilder från igår och idag - följ mig på snapchat (sandrawecks) för fler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar