23 maj 2016

Några sommardagar

Så för två dagar sen, alltså på lördag, jobbade jag från klockan 14:30-19:15 och det var kaos på jobbet. Jag blir så stressad när det är kaos på jobbet.
På kvällen firade vi Johan med förfest hos honom och på natten var det dags för utgång. Jag hade en riktigt bra kväll/natt/morgon. Jag älskar sena sommarkvällar och resan hem från baren (den råkar oftast vara det roligaste på hela kvällen/natten). Fler sådana, tack.

Igår på morgonen sov jag ut och på dagen åkte jag ner till byn för att spela fotboll med några kompisar. Dock solade jag mest, hehe. Fotboll är inte riktigt min grej.
Resten av dagen tillbringades med Emil och kvällen gick åt till att se på ishockey. Det måste ha varit säsongens sämsta match. Så otroligt tråkig.

Idag har jag faktiskt varit en sväng till skolan. Det var ett tag sedan sist. Vi fick våra studentexamens resultat och jag är inte nöjd. Jag gillar inte studentprov. Studentexamensprov mäter inte kunskap utan minne, tyvärr. Det har egentligen ingen betydelse hur bra du är i skolan. Studentexamensproven kan gå dåligt oavsett. Tur att jag inte har så höga krav i alla fall. Då skulle min värld ha gått under idag. Om ett par veckor kommer det upp ett inlägg om min gymnasietid så då är det bara att läsa vad jag har tyckt om den.
Resten av dagen har jag varit med mormor som skall bo hos oss ett par dagar.

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har haft ett par riktigt råddiga dagar med mycket program. Jag tänker inte lova att uppdateringen blir bättre för de kommande två veckorna kommer säkert vara lika fulla med program.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar