19 april 2016

Tre bra veckor framöver

Igår på förmiddagen läste jag på inträdesprovet och så tränade jag.
Annars jobbade jag kvällstur så när jag kom hem klockan 21:30 åt jag som aldrig förr och så såg jag på videos.

Idag började min åtta dagars ledighet. Dagen startade jag med frukost på sängen, träning och dusch. Resten av dagen såg jag på Limitless, skrev en packningslista och så läste jag på inträdesprovet.
Just nu är Emil här. Vi skall se på Ex on the beach. Vi ser på den serien tillsammans.

En ny vecka är påbörjad och det kommer bli ett par eller tre riktigt bra veckor framöver. Denna vecka har jag trevliga planer, nästa vecka har jag mestadels jobb och ett par trevliga planer och nästnästa vecka är jag på Rhodos. Mycket som händer nu och det gillar jag!

Två behind the scenes från idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar