13 april 2016

Through my phone


Älskar mina solbrillor // Pink Panther är min favorit från Jungle Juice // Påskgräääs // Shots shots shot - en bra kväll


Nattmat klockan 5 på natten // Hemma efter en sjukt rolig kväll/natt // Filmmys med Emil // Promenad med Elin


Outfit // Fina Ingå // Älskar skogar // Många selfies denna månad 


Karl Fazer Rio de Janeiro - 3/5 poöng // Tekväll hos Erika // Månadens Livbox // Pulled beef smörgås


Pizzaperjantai // Regnig dag // Såå söta videkissor

Vädret idag på dagen var såå skönt. Jag satt ute i solen och läste på inträdesprovet. Det blev riktigt hett efter ett tag.
Annars har jag bara jobbat idag. Just nu har jag paus så passar på att uppdatera bloggen med några mobilbilder.
När jag kommer hem klockan 21:30 skall jag se på Temtation Island. Onsdagens höjdpunkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar