24 april 2016

Red over heels

Jag hade ett färdigt inlägg för igår. Jag glömde dock att klicka på publicera så det blev tyvärr ingen uppdatering.
Igår var mormor och morfar på besök och på kvällen vankades det först förfest hos Susanna och sedan en utekväll med ett litet flickgäng. Det var riktigt kul.

Idag har jag mest bara vilat. Inte för att jag drack alkohol igår men för att man blir så himla trött när man kommer hem långt efter midnatt.
Jag har även hjälpt min kusin med en skoluppgift och så har jag tagit fram min kappsäck och börjat packa. Jag har en liten regel som säger att man får ta fram kappsäcken en vecka före man åker på resa och det är ju idag.

Ps. Detta är mitt 1000 blogginlägg :)


Det perfekta röda nagellacket - Red over heels från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar