27 april 2016

En saknad

Igår gick precis hela dagen åt till jobb. Först hade jag en jobbtur från klockan 9-15:30 och sedan ett möte från klockan 17:30-20:30. Därav ingen uppdatering. När jag kom hem hann jag se de sista minuterna av Tappara-HIFK och de var nog de mest spännande minuterna på länge.
Annars har det hunnit gå tre år sedan jag såg Justin Bieber uppträda i Hartwall och så har jag varit i sockerstrejk i tre dagar. På tal om Justin Bieber har vi fått våra överlopps biljetter sålda. Eller nästan i alla fall. Man skall inte ropa hej före man är över bäcken.

Idag har jag stigit upp i god tid och begett mig till farmor för att plocka stenar. Låter kanske lite roligt men med stenar menar jag gårdstenar.
På dagen hann jag även fota, se på HP och duscha.
Just nu har jag paus på jobbet. Här har jag varit sedan klockan 16:45.


Idag saknar jag denna sötis lite extra mycket :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar