6 april 2016

Att leva i nuet (+beställning)

Ursäkta för en väldigt dålig uppdatering men just nu vill jag bara leva i nuet. Jag vill tillbringa mycket tid med mina vänner och tjäna pengar. Jag vill bara leva en dag i taget och göra precis vad jag vill för just nu kan jag faktiskt göra det. På hösten börjar kanske ett nytt och mycket annorlunda liv.

Under de senaste dagarna har jag jobbat, kollat allt för många avsnitt How to get away with murder, träffat Emil, bara slöat hemma och träffat flickorna för lite girltalk enda till midnatt. Ibland måste man bara få tala ut.

Idag har jag bara kollat på serier, dräglat över vårplagg på nätet, tillrett smoothie och sett på Youtube-videos.
Nu skall jag äta plättar och senare ikväll skall jag köra en tung träning, göra en beställning på nätet och se på Temptation Island. 

Här är en beställning som jag fick på posten förra veckan.



Ögonskuggsprimer från NYX.


Några borstar som jag fick gratis i samband med beställningen.


Utan och med ögonskuggsprimern. Skillnaden är stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar