14 mars 2016

Studentskrivningar

Idag drog studentskrivningarna igång och som sagt var modersmålet först ut. Rubrikerna var bra så jag hittade genast flera uppgifter jag ville skriva. Synd att man fick välja bara en. Jag tror att provet gick riktigt bra. Hoppas förstås på det bästa.
Jag var hemma ungefär klockan 13:30 och då gick jag ut i solen med Doris och Lotta. Senare såg jag på samhällslära videos och så lagade jag de populära chokladbollarna (utan mjöl och socker). De var lika goda som vanliga chokladbollar. Receptet hittar ni till exempel här.

Nu skall jag fortsätta se på samhällslära videos. Jag råkade hitta en youtuber som förklarar de viktigaste punkterna inom samhällsläran. Jag lär mig bättre genom att lyssna på en främmande person som förklarar än genom att läsa själv.

Här kommer några bilder från idag. Jag älskar vårvädret!




Ser ni så många videkissor jag hittade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar