16 mars 2016

Söndagslyx

Så igår var jag till Karis för att sköta ärenden och till Ekenäs för att besöka hudläkaren och för att hälsa på mormor och morfar.
Hela resten av dagen gick åt till att läsa samhällslära, träna, duscha och läsa mer samhällslära. 

Idag skrev jag samhällslära studentskrivningen. Jag tror inte att provet gick så bra men nu är det äntligen över. Det är/var den svåraste skrivningen denna vår så nu kan jag pusta ut.
Efter dagens skrivning åkte jag ner till apoteket och sedan hem. Jag satt ute på terrassen en god stund. Det är så skönt att sitta ute i solen, jag har saknat solljuset.
På eftermiddagen kom Emil till mig. 
Nu skall jag läsa lite engelska. Eller läsa och läsa. Man kan bara repetera den svåraste grammatiken och sedan hoppas på lätta uppsatsrubriker.


Tb till söndagen då jag åt morotskaka och drack min favoritdryck Guaraná.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar