19 mars 2016

De senaste dagarna

Nu har det gått någon dag sedan jag bloggade så här kommer en kort text om de senaste dagarna.

På torsdagen var jag bara hemma. Jag satt ute i solen och läste boken How To Be Parisian. Det var mitt sätt att förbereda mig för engelska studentskrivningen.
Jag besökte också HVC, tränade och hade spakväll.
Igår (fredag) åkte jag till skolan för att skriva engelskan och sedan till Emil. Engelskan gick väl sådär. Mer än det hann jag inte med den dagen.

Idag har jag varit på jobb från klockan 9-17. Skulle egentligen sluta mycket tidigare men måste bli kvar.
Sedan jag kom hem har jag inte orkat göra någonting annat än att bara vila och äta.

Under dessa dagar har jag också hunnit bli hackad på Instagram. Förstår verkligen inte vem som tycker det är roligt att hacka andra människor? Och hur orkar man ens lägga ner så mycket tid på det? Jag blev ju inte sur men lite förvånad att det kan finnas så korkade människor.


Idag smakade jag på denna choklad. Jag ger den 4/5 poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar