10 februari 2016

Kaktus

Idag på morgonen hade jag en välbehövlig sovmorgon.
På eftermiddagen begav vi oss till Esbo där vi mathandlade och åt lunch och shoppade på Ikea.

Sedan jag kom hem har jag läst samhällslära och sett på Pretty Little Liars.

Nu skall jag rita det sista på min abi-halare och sedan måste jag läsa samhällslära igen. Jag är lite efter i mitt lässchema men jag skall nog komma ikapp det redan den här veckan.

Det var en tid sedan jag tränade så det skall jag också försöka hinna med idag. Trots att jag har flera lediga dagar i veckan så känns det som om jag inte riktigt hinner med allt. Dessutom är det ganska lätt att skjuta upp de viktiga uppgifterna då man vet att man har flera lediga dagar framför sig.


Säg hej till min nya kaktus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar