7 februari 2016

Fynd, konsert och utekväll

På lördag morgon och förmiddag gjorde jag ett och annat viktigt som måste göras. Jag var också till Strand för att kolla in deras stora rea. Jag gjorde ett riktigt bra fynd.

På eftermiddagen åkte jag till mormor och morfar. Där åt vi middag innan det var dags att åka på en konsert. Min mosters kör hade en konsert i Snåresalen så den var vi och lyssnade på. Temat var Björn&Benny så man fick bland annat höra några Abba-låtar.

Efter konserten skyndade vi oss till Erika där det vankades förfest och efter det blev det en utekväll med flickorna och Fredrik.
Det var en riktigt lyckad kväll. Jag landade i sängen efter klockan 4.

Idag har jag bara sovit och vilat. Gårdagen tog verkligen på mina krafter. Alkohol är inte alltid så bra som man tror. Därför har jag bestämt mig för att lämna bort det för ett tag. Jag klarar mig utan det hur bra som helst.

Sötsaksstejken har också gått ur styr det här veckoslutet men imorgon är jag back on track.




Ååh vad glad jag blev när jag hittade dessa på 70 % rabatt. Har suktat efter dessa i ett par år men inte velat lägga ut så mycket pengar på ett par stövlar. Just nu är det perfekt stövel-väder där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar