2 februari 2016

Februari

Jag kan inte förstå att det redan är februari. Det var ju precis nyår! Vips och så är det höst, jag flyttar hemifrån och går i en ny skola (förhoppningsvis då).

Idag åt jag bananpannkaka till frukost igen. Det är så gott och man blir så mätt på det.
På dagen såg jag på Criminal Minds och bara vilade. Man blir så trött av att sitta hemma hela dagen.

På eftermiddagen var jag ner till byn för att skriva ett arbetskontrakt och sedan dess har jag ätit middag och läst samhällslära.

Nu skall jag köra ett kort träningspass igen och sedan fortsätta läsa samhällslära. Det här läsandet har inte riktigt blivit av. Jag måste verkligen börja läsa ordentligt nu.


I brist på bilder tänkte jag visa er min nya (okej, en och en halv månad gamla) topp från Bik Bok. Jag tycker den är såå fin. Ännu finare skulle den nog vara om man skulle ha lite färg på kroppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar