11 januari 2016

Phonies


Pepparkaksbak // TVD, älskar den serien // Bagle med kallröktlax = världens godaste bagel 


Shopping // Starbucks julmugg // Artsy 


Julaftons morgon // Juloutfit // Godaste pizzan på Classic Pizza, en trevlig dag med flickorna


Friends&Brgrs // Toblerone är den godaste choklad som finns // Nyårs firande med tjejerna

Några opublicerade telefonbilder från december.

Idag skulle jag ha börjat skolan först klockan 12 men eftersom jag inte var på finska lektionerna på fredagen så måste jag vara på dem klockan 8 idag på morgonen. Efter finska lektionerna hade jag två timmar hål och då jobbade jag med finska uppgifter. Sedan hade jag två lektioner modersmål och efter skolan åkte jag till butiken.
När jag kom hem såg jag på Criminal Minds och åt mellanmål.
Sedan dess har jag rett upp rummet, ätit middag, lagat en smoothie och fotat.

Nu skall jag kanske jobba med ett par skolarbeten eller läsa på HP. Jag hoppas jag hinner med både ock för jag måste få HP-boken klar innan jag kan börja läsa på studentskrivningarna. Jag hatar att lämna böcker på hälft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar