21 januari 2016

Healthy life

Idag började jag skolan klockan 8 så jag hade tidig väckning. I skolan hade jag fyra lektioner modersmål, en grupphandledartimme och två håltimmar. Vi fick mycket penkkisrelaterade saker gjort på håltimmarna.
När jag kom hem såg jag på youtube-vidoes, packade upp skolväskan, såg på Pretty Little Liars och så kockade jag och Lotta ihop en grön smoothie (recept här) och müslibröd.

Nu skall jag reda upp rummet och sköta några viktiga ärenden. Resten av kvällen skall jag ägna åt serier och samhällslära.
Imorgon är jag ledig från skolan så mitt veckoslut drog igång redan idag. Skönt!



Jag älskar dessa müslibröd. Om ni vill ha recept är det bara att hojta till i kommentarsfältet.



Smoothien blev verkligen jättegod. Jag brukar inte tycka om gröna smoothien men denna kan jag varmt rekommendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar