19 januari 2016

Bråda tider

Som ni säkert har märkt har uppdateringen här på bloggen varit riktigt usel. Tyvärr så kan jag inte prioritera bloggen just nu. Inte tills studentskrivningarna och denna jobbiga period är över. Jag har finska och modersmåls uppgifter som svämmar över.

Söndagen spenderades med Emil. Han är äntligen hemma igen. Jag fick höra om hans familjs långa resa. Det är alltid lika kul att få höra om resor.

Igår vaknade jag upp bredvid Emil och så började jag skolan redan klockan 8:30.
Efter skolan åkte vi till Jenny och åt mellanmål och efter det till Kyrkslätt på en teoritimme. Det var nog den onödigaste lektionen jag har varit på.

Idag har jag egentligen inte haft skola men ändå hängde jag där hela dagen. På morgonen körde vi gruppkörningen (nu är andra skedet klart) och efter den blev jag i skolan till klockan 15.
Efter skoldagen åkte jag och flickorna in till Lojo för att äta födelsedagsmiddag. Bästa Malin fyller nämligen år idag.
På väg hem hade vi en massa problem med bilen men det fixade sig.

Jag kom nyss hem från en promenad i byn och nu skall jag köra ett kort träningspass.


Jag fick så fina presenter från Bali. Jag älskar dreamcatchers och te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar