15 januari 2016

Åbo

Igår hade jag en lång skoldag och efter den hann jag bara hem och svänga innan det var dags att plocka upp Jenny och åka till Kyrkslätt för att köra den första lektionen i andra skedet. Andra skedet måste man tyvärr göra i bilskola. Jag tyckte det var intressant att köra en ny bil och lektionen gick riktigt bra.

När jag kom hem tog jag en snabb dusch och sedan såg jag på Teen Wolf.

Idag har jag inte haft en vanlig skoldag. Jag har besökt Åbo Akademi med min klass. Vi fick gå på fyra olika presentationer. Jag valde förstås de fyra jag var mest intresserad av. Jag fick mycket ut av besöket och det är jag glad över. Det känns som om jag skulle trivas riktigt bra i Åbo. 

Sedan jag kom hem har jag inte orkat göra så mycket annat än att packa upp väskan. Det är äntligen fredag och mina planer idag är att läsa på HP och bara ta det lugnt.


Mums.

1 kommentar:

  1. Väldigt fin blogg du har, rolig att läsa! Kram
    http://nouw.se/mmadeleinee

    SvaraRadera