3 december 2015

Outfit

I förrgår var jag tillbaka i skolan. Jag fick ut mina prov (som hade gått bra) och så hade jag fem håltimmar. De var dock ganska roliga så de gick riktigt snabbt. Efter skolan åkte jag till Emil och stannade där hela kvällen.

Igår när jag kom hem från skolan såg jag på PH och sedan skötte jag hemmasysslor. Senare på kvällen jobbade jag på resealbumet medan jag åt julstjärnor. Mysigt!
På kvällen såg jag på Bron. Har redan börjat på den andra säsongen.

Idag hade jag veckans längsta skoldag från klockan 8-15. Jag hade dock två håltimmar som var riktigt trevliga.
När jag kom hem såg jag på Paradise Hotel och så jobbade jag på resealbumet.

Nu är jag hemma från en uppfriskande länk på spånbanan. Våra (min, Elins och Lottas) länkar kan ta upp till två timmar för vi har så mycket att tala om när vi träffas.


Här är dagens outfit. Skjortan är från Abercrombie&Fitch och byxorna från Bik Bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar