18 december 2015

Jullov

Igår hade jag veckans jobbigaste men också sista skoldag. Jag var i skolan från klockan 8-14. På morgonen beställde vi fler biljetter till Justin Biebers konsert som vi sedan sålde vidare. Det var många som blev utan då de tog slut på två minuter.
Efter skolan åkte jag, Elin och Lotta in till stan på vernissage där Elin tog emot ett pris för bästa foto i en fototävling. Efter vernissagen gick vi omkring på stan och så tog vi en sväng via Starbucks före vi tog den sista bussen hem.
Jag hade en jätte trevlig dag och turen var verkligen på min sida. Jag åkte buss nästan gratis, jag sålde biljetterna och fick en del av min egen biljett betald, min biljett kom på posten osv.

Idag var jag ledig från skolan. När Emil slutade skolan åkte jag till Virkby och hämtade honom. Vi började se på filmen Southpaw men hann inte se den klart.
Nu skall jag duscha, lacka mina naglar och sedan läsa på HP. Kanske jag ser klart filmen också. Får se.

Imorgon skall jag fira jul hos med Emils familj så vi hörs först på söndag.


Vi beställde fantickets för att få den fina designen.


Igår var jag ute efter ett par nya jeans och fann dessa inne på Zara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar