5 december 2015

Är jag den enda som...

1. ... inte förstår varför man ser serier om och om igen?
2. ... skriver en to do-list nästan alla dagar i veckan?
3. ... inte kan gå och lägga mig om mitt rum är råddigt?
4. ... sover så länge på morgnarna att jag alltid får bråttom till skolan/jobbet?
5. ... som hatar att stiga upp och cykla till jobbet men när man är där är det ändå ganska roligt?
6. ... inte har prestationsångest över mitt betyg?
7. ... måste ha strumpor/sockor på mig när jag går och lägger mig men kan inte somna med dem på?
8. ... städar mitt rum minst två gånger i veckan?
            
9. ... vet att jag borde sätta bort telefonen och läsa på prov men gör det inte?
10. ... inte förstod mig på Snapchat i början så jag var nästan den sista som laddade ner det?
11. ... har en massa kläder i garderoben men använder bara några plagg hela tiden?
12. ... vet exakt var i mitt rum allting befinner sig?
13. ... måste lyssna på musik i bussen?
14. ... lyssnar på musik på morgonen då jag gör mig i ordning?
15. ... inte gillar lakritsglass men nog lakrits?
16. ... älskar hösten?
17. ... vet exakt vad jag vill göra i framtiden men är rädd över att jag inte kommer ha möjligheten att göra det?
18. ... redan planerar hur min framtida lägenhet skall vara inredd?
19. ... aldrig har åkt slalom?
20. ... alltid skjuter upp provläsandet till dagen före? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar