17 november 2015

Nelly Trend by Janni Delér

Igår var jag i skolan och efter det var jag en sväng till Helsingfors. Därför fick ni ett "färdigt" inlägg. Jag gick runt på Stockmann i ett par timmar och funderade på vad jag skall köpa för mitt presentkort. Det blev en morgonrock. Resten av pengarna sparar jag till en annan gång.

Idag på morgonen steg jag upp i lugn och ro. Min beställning från Nelly råkade komma på posten så jag satt och beundrade mina assnygga plagg. Jag köpte en grå tjocktröja från Janni Delérs kollektion. Använde den redan idag. Den är jättemysig och snygg dessutom. Hem på posten kom även min studentklänning. Ja, jag vet att jag är tidigt ute men när jag såg den så tänkte jag genast: "Den där måste jag ha!". Den får ni se först sen när det är dags att få den vita mössan.
Jag hade en två timmar lång skoldag idag så jag var hemma redan innan klockan 14.
När jag kom hem sorterade vi en massa strumpor som vi sålt i skolan.

Jag kom nyss hem från en länk på spånbanan och ett ärende på byn.
Nu skall jag hoppa i duschen och sedan måste jag jobba med skolarbeten. Sista veckan av den andra perioden är igång och det är en massa deadlines. Vilken tur att jag inte ligger så mycket efter.




Nytt nagellack från H&M. Red over heels heter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar