28 november 2015

Fullt ös

Igår på morgonen skrev jag ett samhällslära prov som gick bra. Kom sedan hem och såg på Bron. Ska börja följa med den serien. På eftermiddagen åkte vi ner till byn och skötte ärenden innan Emil kom till mig. Då fixade jag mig, åt middag och sedan åkte jag, Lotta, Emil, Basti och Fredrik in till Helsingfors för att se HIFK-Kärpät. Det var en sjukt bra match och jätte bra stämning i hallen.
Var hemma rätt så sent efter att ha kört fel och runt hela landet kändes det som.

Idag på morgonen åkte vi till mormor och morfar. Där städade vi, gick på fotoutställning och bara hälsade på.
När jag kom hem fixade jag mig och så åkte jag på 5-års kalas.

Nu är jag hemma igen och så måste jag fixa mig lite till.
Ikväll ska jag först till en kompis och sedan skall vi gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar