24 november 2015

Boyfriend tag

Här kommer nu en boyfriend tag som jag och Emil gjorde för ett tag sedan. Den går ut på att han svarar på några utvalda frågor och så ser vi om svaren är rätt.

1. Var möttes vi?
E: Vi har kanske setts förut men första riktiga gången på veckoslutskriftskolan.
S: Rätt!

2. Var hade vi vår första dejt?
E: Vadå dejt? Inte har vi haft någon riktig dejt egentligen.
S: Sant. Vi borde ha en.

3. Var kysstes vi första gången?
E: Det var hos dig den 6.2.
S: Oho, du minns ju till och med datumet. 

4. Jag sitter framför datorn/tv:n, vad ser jag på?
E: Supernatural, Paradise Hotel eller på ishockey.
S: Japp.

5. Någon maträtt jag inte tycker om?
E: Risifrutti!
S: Det är ju ingen maträtt, men du får godkänt.

6. Vi ska äta på restaurang, vad beställer jag?
E: Sallad.
S: Oftast ja.

7. Vad är min skostorlek?
E: 38 1/2
S: Japp! Du skulle nog inte ha vetat om vi inte hade talat om det idag.

8. Vad är min favoritsmörgås?
E: Rostbröd med avokado.
S: Bland annat ja.

9. Vad lyssnar jag på för musik?
E: Han den där Ed Sheeran och Justin Bieber.
S: Jepp, men mycket annat också.

10. Min ögonfärg?
E: Inte blå i alla fall men kanske gröngråa.
S: Vet inte ens själv men kanske det.

11. Något du gör som jag inte tycker om?
E: När jag kittlar dig, lyfter dig, petar dig i håret..
S: Rätt!

12. Utövar jag någon sport?
E: Njaa, länk på spånbanan bara.
S: Sant, borde börja med någonting annat också.

13. Vad kan jag göra i timtal?
E: Läsa, lyssna på musik, se på serier och vara med mig.
S: Rätt igen.


14. Hurudana filmer gillar jag?
E: Inte i alla fall skräckfilmer eller filmer med mycket bilar och brudar. Romantiska och action filmer tycker du väl om?
S: Japp.

15. Vem är min kändiscrush?
E: Justin Bieber.
S: Sant!

16. Nämn några saker jag tycker om.
E: Mig, när de går bra i prov, när du gjort dina läxor, att se på mina kaniner och när alla mår bra.
S: Rätt trots att jag inte genast tänkte på dessa ovannämnda.

17. Min favoritfärg?
E: Grå.
S: Den frågan var för lätt.

18. Vad är jag besatt av?
E: Vad betyder besatt? (Jag förklarar..) Mig, att ha någonting att göra och musik.
S: Rätt. Godis också.

19. Mina favoritämnen i skolan?
E: Biologi och religion (skämta). Kanske engelska och modersmål.
S: Ja, jag tycker om språk.

20. Vem sade jag älskar dig först?
E: Vet du svaret? Jag vet inte. Det var säkert jag.
S: Ja, det var du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar