15 november 2015

Birthday party

Igår på morgonen sov jag ut så att jag skulle orka vara uppe hela kvällen och natten. På förmiddagen förberedde jag kvällen. 15-tiden började jag sminka mig och sedan började det droppa in gäster. Flickorna var med och hjälpte till med maten före alla andra vänner kom klockan 18.
Det var en riktigt bra fest som varade hela natten. Jag älskar verkligen det här gänget. Alla är guldvärda. Tack för att ni finns och tack för alla fina presenter.

Idag vaknade jag redan 10 trots att vi somnade 5-tiden på natten. Jag steg upp och städade och så åt vi morgonmål. Städade hela förmiddagen och en del av eftermiddagen. Man mår som förtjänat idag.
På eftermiddagen såg jag på en massa youtube-videos och tog det lugnt. Jag har som sagt inte fått någonting gjort idag, men så är det ibland.

Nu skall jag hoppa i duschen och senare ikväll skall jag bara ha en tv-kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar