26 november 2015

Bean Boozled

Idag var jag ledig från skolan, så jag sov till 9-tiden och åt morgonmål framför ett avsnitt Paradise Hotel.
På förmiddagen kom flickorna hit så vi körde Bean Bozzled, åt lunch och bara talade. Bean Boozled går ut på att det finns både goda och äckliga Jelly Beans i asken och så skall man äta en och se vilken man får. Det finns till exempel Tutti Frutti och stinkande sockor, choklad pudding och hund mat och persika och spya. Persika och spya ser exakt likadana ut så man vet inte vilken smak man får. Jag fick nästan alla de äckliga smakerna och det var verkligen lika äckligt som man trodde det skulle vara. Spya och ruttet ägg var värst.

När flickorna åkte hem skötte jag några hemmasysslor och sedan läste jag samhällslära.

Nu skall jag fortsätta läsa samhällslära och senare ikväll skall jag se på Supernatural. Imorgon är det fredaaag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar