10 oktober 2015

Through my phone (mega edition)


Testar nya uppdateringen genom att rita i anteckningarna // Choklad och läsning till studentexamen // Testade Reese's för första gången, helt okej enligt mig // Älskar alla Nina Riccis parfymer


Sen middag med pappas kompisar på en söt restaurang i H:fors // Efterrätt på samma ställe // Småplock på Ikea // Napapiirin-limu


Kvällsmål deluxe // Outfits // Sötnosarna // Mormor 


Nutella gör mina dåliga dagar bättre // Höstfärger ♥ // Filmkväll med kusin // Paradise


Punden är så fina // Bästa pizzan på Classic Pizza // Espresso House levererar // Selfie-time i nya tröjan


På länk // Buck's en tråkig vardag // Gult är inte fult // Kvällslänk 


Match-dags // Fina Fiskars // Vitchoklad- och mangoglass med E // Slow Food Festival-mat


Älskar granna och olikfärgade löv // Knytte // Galna Dagar // Lunch på Picnic

Idag på förmiddagen åkte Susanna hem. Vi hade en lyckad kväll/natt. Vi såg på The Vampire Diaries (så bra avsnitt!) och på White House Down-filmen. Har sett den förut men alltid trevligt att se en bra film flera gånger.

När Susanna åkte hem åkte vi mot Hagalund. Vi besökte Galna Dagar och bara kollade in höstmodet. Fyndade en jättefin skjorta på Stockmann. Ska visa upp den när jag har tid att fota den. Kom även hem med ett par vantar och en produkt från Nivea som jag tänkte göra en review på.
När jag kom hem för en dryg timme sedan redde jag upp rummet.

Nu skall jag packa lite och sedan måste jag duscha både hunden och mig själv.

Imorgon skall jag bara förbereda mig inför resan. Det innebär packning, länk, dusch, nagelfix osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar