8 oktober 2015

Super Stay

Igår hade jag en riktigt trevlig skoldag från 10-16. Resten av dagen spenderade jag med E. Vi båda åker på resa under höstlovet så vi ses inte på ganska länge. 
På kvällen såg jag på PH och så läste jag körkortsteori.

Idag hade jag skola från 9-15. Tungt med sex stycken lektioner efter varandra när man är van vid högst två. Dags att börja vänja sig med tidigare morgnar och längre skoldagar.
När jag kom hem från skolan såg jag på Paradise Hotel medans jag åt mellanmål.
Resten av dagen övade jag på körkortsteori och läste på HP.
Nu skall jag fortsätta läsa på HP och körkortsteori. Får se hur teoriprovet går imorgon. Är nog lite nervös inför det.
Senare ikväll skall jag gå i duschen och se på Supernatural. En helt vanlig vardagskväll alltså.


Tipsar om ett fint nagellack som verkligen håller i sju dagar som det står på flaskan. Idag är det sjunde dagen jag har det på naglarna och det ser nästan ut som det gjorde den första dagen. Det är från Maybellines "kollektion" Super Stay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar