26 september 2015

Last shopping

Idag sov jag ut och på förmiddagen startade vi mot Sello. Vi gick omkring i en massa butiker, växlade pengar, åt på Classic Pizza och drack kaffe på nya Espresso House. Blev riktigt förvånad över urvalet av butiker i Sello. Det har faktiskt blivit mycket bättre sedan jag var där sist.
Idag var det dessutom sista shoppingen före höstlovsresan. Skall försöka behärska mig på resan trots att jag vet att det kommer att bli svårt.

Kom hem för en dryg timme sedan. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra ikväll, men jag hittar nog på någonting. Kanske jag skall fortsätta på min HP-bok som har stått orörd i någon månad? 


Skjorta från Gina Tricot // Halsduk från Vila // Sport bh från H&M

Som ni kan se är grå min absoluta favoritfärg i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar